Några timmar vaken och är tjugo år! :D

Shit vad jag tjatar om det egentligen! Men de känns sjukt najs att vara tjugo år :) Nu får jag göra allt jag vill göra:D Men de lär nog inte hända men man kan drömma, förstör inte dem!

Nu sitter man på norrehed och typ gör ingenting, har håla till kl e ett! helt sinne, har bara suttit här i en halvtimme. Känns som ett helt år! Heeelt sinnes sjuukt asså! men ja, jag får väl klara mig! and i will :D med adept klarar jag allt! :D de e de som hörs i mina öron just nu och inte de andra två killarnas ruttna musik:D hiphop skit :) skoj? nää. hahaha... Men den ena har på sig hörlurar men man hör allt ändå! hahaha. Pallar ikkee ikkee! :D men nu ska ja fortsätta med annat:D hare:D 

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0