ingen uppdatering pga nog computer!


Eller jo visst ja har haft tillgång till dator, men ja har inte orkat pga jag var med min bby igår till idag (: Fick man en milkshake från mc för han jobbar där (: Åkte man till Åstorp bonna landet ! haha nej men typ! Men vi hade de mysig och bara var vi (: de e mysigt.
Idag har vi flyttat lite saker från Jacob till han fader, så vi var i Hyllinge ett tag innan han skulle jobba. Gick från stattena idag hem och de ångrar jag pga nu har jag vääärldens skoskav. Trodde fan inte att skorna skulle ge mig de, för dom e rätt gamla nu ju! men skit i det! nu ska jag nog till maxi (: men ha de asbra:D kysshejs<3


katten wiskey (: min bebe


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0