Nu har man två par nya skor =)

TJAAAAH!!!!
köpte ett par nya skor eller två men vi kommer till den saken strax.
Jag, mamma och Felicia åkte till Familia idag för jag skulle köpa ett par skor vilket jag gjorde. Sen åkte vi till väla för Felicias skor var där. Så såg jag ett par seeepepep snygga skor också, men ja hade ju inte pengar till det så jag kunde icke köpa dom.  Så jag sket i dom, åkte hem till Estelle sen fick jag paniket och ville ha skorna as mkt, åkte ner till stan men dom hade inte ens funnits där. Så mamma körde mig till väla så köpte jag dom :)


ha i skolan helt random


student skor, men ser mkt finare ut i verkligheten:D
kyss alla barn

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0