ishockey

Tjo!
Sitter man i sitt rum och försöker överleva!
Min mamma e ett ishockeyfreak! HAHA.. Tyyp gått en timme och ja e nästan död, hennes skrik OMG. Skriker när dom gör mål, motståndarna gör mål. Om sverige gör ett misstag. Men omg hahaha.. De e hemskt att Ishocky vm börjat orkar inte med dettaa! hahaha -Jobbigt som fan, och min bror vill inte att ja kommer hem till honom. Han bara - har jag överlevt så kommer hon! snällt Tack Jimmie, du e en förståndig man! neej de e du inte. hahaha.... Elakt att jag inte får komma till dig, vill inte dö. Mitt huvud. Shiiit som ja klagar, but i love it :)
men nu ska ja kila eller nej de ska ja nt men ska sätta igång en film. Kyss

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0