dagen igår va helt wacked!

tjenää!

Dagen igår va helt sepe.. hahah
Johanna ville ha ut mig, gick bara genom att skicka ett sms om vi kunde leka. OFC! lixom!
Skulle cykla och möta henne, men de blev att ja nästan cyklade hela vägen hem till henne! alltid. j*vla unge! :)
Men så kom vi hem till mig och hade panikslaget. Min mamma - ni har alltid varit så efter.
hahahahaha orka att min mamma sa så. Rolig kvinna!
men vi satt i mitt rum med musik och så. Spelade in videos också. Så när vi spelade in en så hoppade johanna i min säng, satte sig på rumpan så knäcktes en bräda! gooooood! nej verkligen inte. Men vi har alltid panikslaget! skolan äger.
De kommer bilder även någon video kanske:P straaax geten ska bara skicka de ti mig :)

Kommentarer
Postat av: Johannaaaaaaa aka Jonkan!

2010-05-16 @ 21:23:19
Postat av: JONKAN

haahha blev nåt fel när jag skulle kommmmmeeentera. meeeeeeeeeen. PÅAAAAAAAAANIIK AHAH FETT KUL!!

2010-05-16 @ 21:24:13

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0