Suck the sorrow out of you and try to keep the lie alive.

hej! jag vet inte riktigt vad man ska skriva idag. Men en sak vet jag, jag är sugen på godis.. Need. Men ska försöka motstå det. För tjockare ska man ju inte bli pga att man behöver något sött. right? hahah... Berlina sitter här brevid mig och kollar sin bdb och fixar med färgen... Vet inte vad hon håller på med. Johanna sitter datorn snett bakom mig, intressant att veta? jag vet! :D hon håller på med något, hinner inte kolla för hon klickar bort det direkt..
en mening från Berlina - Jennie e den sexigaste tjej jag känner och hon äger :D lets never ever ever ever brake up :P p.s Fabian e min<3

lite stalker där ja:P haha nej men en bra mening:D ja äger =)

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0