Sagan om ringen: De två tronen

Chacha!
Idag har jag bara varit hemma och kollat klart på sagan om ringen: härrskar ringen. och nu kollar jag på tvåan! Så om ungefär 45 minuter ska ja kolla på trean! ska ja kolla på sagan om ringen: kungens återkomst :) Jag gillar dessa filmer. faktist.
När man ser dessa filmer, känns de som om man vore i en annan värld. Jag lever mig in i filmerna, vill inte att de ska ta slut! Jag gillar iofs lite krig filmer. Som det är mycket i tvåan.. Just nu tog jag en kisse paus men ja vill skriva lite... men de e just nu de krigar som mest i filmen! hoppas nu människorna vinner! Jag har dock inte sett tvåan eller trean innan, så detta blir första gången :) Men nu ska jag kolla vidare så ses eller hörs vi :) kyss<3


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0