Övningskörning på Motorcykel=)

hej! Dålig uppdatering. JAG VET!Kan dock inte råå för det för, eller jo det kanske jag kan. Har bara inte varit på humör på att skriva av mig, för det är en sak som gör så jag håller inne allt.. Du ditt äckel!

Men iaf. jag började övningsköra igår på mc. För jag vill ha mc körkort:D Det e svårt och ja e trögfattad! hahaha...
Men de behöver vi inte gå in på! haha.. Men i morgon ska jag också göra det och då ska pappa vara med mig men han ska bara sitta på en sten och läsa sin bok. Ja vad ska han annars göra där? nog kul o titta på när jag failar. haha.. E förvånad att ja inte har tappat motorcyklen.
men nu ska ja hämta en pigelin och se klart på filmen som e på kanal fem . Puss

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0