Varit o handlat med mor!

Idag vid fyra åkte ja med mamma och handlade på city gross :) Ändå skönt att komma ut lite, lixom varit inne i tre dagar måste man komma ut och röra på sig lite tycker jag faktist! :D men ja:D haha..
men nu kom geten hem och vi skulle färga mitt gamla löshår som hon ska få, ingen använding av det ändå. Så why ha kvar de lixom. Hoppas nu de fungerar att bli blond igen! hade ju fööörsökt färga de rött, men de fungerade ju inte så bra... Men nu sneglar jag på tv:n, de e "big bang teory" de e rätt kul :) har börjar kolla på det nu för jag har varit hemma nu i tre dagar. så nu har ja börjat se de på kvällen med, men nu ska ja lägga mig i sängen och kolla vidare, men nu hör jag att de blev reklam, sug på den :( åååh. men jaa, ja går ti min mamma & pappa istället :) kysshejs

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0