två filmer idag


Hejhej!
jag har kollat på två filmer idag (bara för ja e sjuk) orkar inte med det mer. haha
men jag kollade på " i love you beth cooper" haha den filmen e knas, den e bra. men kanske inte världens bästa, Men den fungerade att se på iaf. haha.. Han killen de handlade om va ju helt efter, hahaha. awh synd om honom! haha det som händer iaf:P men se den people <3

Såg även into the blue! en av mina favorit filmer, den tog nyss slut på tv:n.. Älskar den riktigt mkt, har sett den på bio och maaaassa mer gånger på data o tv:P haha. Jag vill också bada bland hajar, lite lyx dom som får göra det, i denna film men även i verkligheten! Men nu ska jag sova, tror jag om de kommer att gå. Min mage dödar mig som sagt. Men ha de bra:D kysshejs<333


Kommentarer
Postat av: Charlotte

du är bäst <3

2010-01-28 @ 13:32:15
URL: http://challebaby.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0