snö:D

Hejhej! inget uppdatering idag fören nu, lite seg för er läsare kanske! haha nej men jag vet inte. Vaknade idag att Felicia sa nej, hinner inte. Till min mor. Så kallade jag in mamma i mitt rum så frågade hon om jag skulle med till affären o handla. Of course att ja följer med, man får alltid nått:) Men nu får de vara slut på det, allt små ätandet, inte bra för magen. iaf inte för fettet som man nu vill ha bort innan sommarlovet. Och ja, de e katastrof om ja inte kan få på  mig den klänningen jag vill ha på mig på studenten! :( Så måste sluta småäta, mat och godis o massa sånt shit:( allt de goda, god bye!!

Idag var jag, Felicia,Björn och Tom!! Först åkte vi och tankade Björns bil sedan åkte vi hem till mig, eller ja vi gick ut o lekte i snön :) hhaha. Typ kasta snö i tom o björns ansikte ett antal x gånger:D kuul:D men dom puttade mig så ja blev jätteblöt på mina knä och min röv! hemskt, mina ben och röv va helt röda när vi kom in, dum var jag som bara hade på mig leggings under ett par jeans! hur bra e nu det på en skala? jaja, när vi blev för kalla gick vi in och spelade uno:D älskar de, men vann aldrig:( hemskt, men sen skulle Björn visa sina skillz på gitarr hero? ja hur gick de? BOTTEN ;) men nu ska ja typ inte skriva mer för jag kommer inte på så mkt mer:D ha de bra<3 ily<3


Kommentarer
Postat av: Estexx^

När tog du den bilden hemma hos mig ? :O hahaha

2010-01-11 @ 12:31:07
URL: http://estexx.blogg.se/
Postat av: Tom Stevens

Jag äger på UNO ^^

2010-01-11 @ 13:41:29
URL: http://stevens.se

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0