skit i det och god natt och sov gott

Heellu!
forfarande sjuk, suck på det! Vill ju inte vara hemma längre, har redan gått två dagar men de e redan skit tråkigt:( vill ti praktiken, men ja orkar inte. Detta dödar mig, magen, yrslen huvudvärken, febern. Jobbigt som fan :( ska ringa i morgon igen. Tre personer man ska ta kontakt med halv nio på morgonen, Lena (hon som håller i apu) sjukanmälan och till praktiken som är på. Jobbigt som fan :( aahh saknar att vara där. Personerna som jobbar där. Dom e roliga som fan fatta. Shit hemskt. Men hade ja varit frisk hade ja varit glad att gå dit, även på morgonen tänker man, nej jag orkar inte. Men man måste ju gå dit ändå! men nu vill ja bara dit. aahh vet inte vart jag vill komma. Men ja, de e roligt att skriva om inte mkt vettiga saker? haha.. ajja
Jag har iaf sett american pie the wedding idag. Tror jag ska gå o sova nu, börjar bli nanni i ögat! :( men ha de så bra, så syns vi<3
kisses<333


 ännu en glad dag i skolan (17 mars 09) ett tag sen <3


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0