Rock star

hejheeej bloggeeeen!
nej men typ.. hahaha
Har nyss sett klart denna filmen " Rock star " var dens namn.. Jaa, dålig eller bra? ja den va mkt bra faktist :) Tyckte jag, men de va mkt dricka och knark, de va de ända som inte va så bra. Men han lyckades med det han ville, iaf i början som han ville. Men slutet va ändå bäst, tkr jag. Men ja :) jag vill inte se om den, de e ente en sådan film jag vill se fler än en gång. Men de finns ju också andra filmer som jag vill se som jag redan sett typ 100 gånger. Som bara sätter sig i hjärnan som inte går ut :P haha.. Men så e de :) Nu ska jag nog kolla på en film som jag har på datorn, vet inte riktigt vilken ja ska se, för har några filmer, men ja... Tror ja ska e klar " karate kid 3 " från 1989 :) Älskar de tre filmerna, men aahh ja har några andra på huvudet som  handlar om samma kines gubbe, eller så e de bara jag som förvirrar allting, kan bero på det! haha. Men ja :) nu ska ja stänga ner denna ruta och kolla film :) men ha de bra så synes vi <3 Kysshejs<3








Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0