onsdag :)

hej

Idag har man varit och kollat på när mamma tatuerade sig, en vimpel där de står Jimmie och Jennie finfin. Nu någon gång ska jag tatuera mig, blir nt streckkoden för alla ha en sån typ. Ska göra en sjuk och konstig sak men ja säger nt vad det är fören den e klar. Samma dag ska Felicia göra sina stjärnor på handleden. Men jag tror ni kommer tycka att ja e sjuk i huvudet om ni inte redan tror det faktist. ahaha jag e ju det som sagt. Men jag vet faktist inte vart jag ska ha den. Den e rätt liten så ja vet inte, ville ha den bakom örat men han sa de kommer göra sjukt ont.. Men jag får se vart ja ska ha den. Den e skit söt iaf :) ajja. Kyssh<3


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0