Lövestad bra o blää:(((((

Hejhej! Förlåt för dålig uppdatering men ja har känt att ja inte har orkat skriva något. Inte haft datorkänslor för tillfället. haha..
Men idag har jag och Felicia varit i Lövestad och hälsar på folk där :) Felicia bodde ju där innan så vi for dit =) Awwwh lilla maja hon e typ 3 år :) skit söt är hon. Längesen man träffa familjen där .. 5 månader sen typ.. haha Erik som hade sex med en groda i juni/juli, läs de inlägget där så förstår du, orkar inte skriva hela den historian nu. Men iaf Erik så små bråkade vi så sa jag - Ska vi gå ut o leta efter grodor. Så blev han skit sur. haha det var rätt kul faktist. haha
Dagen där var mkt bra, tills jag satt på bussen från lövestad till sjöbo. Kom på att ja har ju FAAAAN också. Men har glömt mitt nitskärp där. Det är lixom mitt liv, de vet ni som känner mig. Har alltid  på mig det och de är en del av mig, känner mig så naken just nu fast ja e fullt på kläd. Men allt känns så tomt. ååhh... Jag började gråta och allt. harregud.. Men de retar mig som fan att de e där. har lixom haft de på mig typ VARJE DAG i nästan  3 år  den 1 juli...... åhh Baaajs ja får panikslaget här fan.. men nu ska ja in o duscha kysshejs<3

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0