its a possibility all i gone get is gone with your step

sista inlägget för i natt dårå.. Asså ja e sjukt rädd, tänk om de e en propp jag har fått i min höft? Renee e lite sån som kan och så.. Direkt när hon kände på mitt knä sa hon en spricka och inflamation. Men nu måste jag också sluta med mina p-piller pga denna såkallade propp. Ska åka till sjukhuset nån dag och undersöka det. Men måste ju ha något privmedel också, typ spiral pga jag tåler inte kondomer. Så kan inte ha, p-spruta,  p-plåster , p-stav eller något. Min mormor dog av en propp, min morfar har haft en propp min gammelmormor hade propp och min moster har haft en propp i benet. Så jag tror inte ja ska fortsätta med p-piller. Inte felicia heller. Min moster e hennes farmor. Men ja e rädd. Typ man kan ju dö av propp som min mormor. Så jag ska inte ta mitt p-piller nu när ja ska börja på tordag. Måste ringa till um och berätta att jag har fått en propp och fråga om man kan få ett annat privmedel som inte påverkar kroppen. Men ja, tänk om de e farligt? Man vet ju inte om ja fortsätter med detta så kan det ju hända något stort. Men ja ska sluta. Men iaf nu ska jag gå och sova börjar bli riktigt trött. kysshejs<3


Kommentarer
Postat av: Kryll

Ja vem tåler kondomer..?

2010-01-06 @ 02:11:23
URL: http://kryll@bdb
Postat av: Anonym

Jag läser att du inte har någon pojkvän och antar då att du inte har sex. Då är det inte bra att gå på något privmedel om man inte har en fast sexpartner eftersom hormonerna går på andra kroppsdelar och organ. Förmodligen är det det som har gjort att du har problem i knäet.

2010-01-06 @ 12:14:10

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0