allå:D

Vet du vad? jag har så sjukt tråkigt och ja vill bara till maxi med ändå säger min hjärna nej..... vill ha Choklad sooo badly! hemskt som fan, aaahh dödar snart mig själv. Nej men typ. Jag vill ha det men nej jag ska inte dit. För jag måste sluta äta sånt ska bara äta IS! hahaha som om de hjälper blir bara kissinödig då. men nu ska ja hämta mer vatten med is:D gött:D undra hur de smakar att ha oboy i kallt vatten?  tror inte det blir så gott faktist. Stannade i vardags rummet och mammas kompis Renee kollade på mitt knä hon kom fram till att jag ahade en spricka i knäskolen och inflamation, tror på henne har skit ont i knäet alltid.. och läkarna suger ju skit här i Helsingborg fattar fan ingenting, dom läser en bok och tror dom kan  allt.. Dom kan inget, dom sa ja hade en utvidning och de skulle bli bra efter en månad typ. Men nu har de gått 4 månader sen jag var där och de har inte blivit bättre och dom sa de fanns inget annat fel. Men ååhh. Och sen måste ja sluta med p-piller för Renee säger ja kanske ha fått en propp i min höft, troligt för att hela de benet e mkt större än de ändra. från början av höften till anklen. Men iaf, nu ska jag till maxi iaf. kysshejs<3


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0