486 inlägg detta blir 487

Jag har skrivit 847 med detta inlägg och ändå är ja inte en storbloggerska, vilket inte gör mig så mycket. Men hade ja blivit en dum blondin hade jag haft 100,000 läsare. haahah.. Men de e nog sant, hade ja skrivit om att ja söp varje dag och tryckte upp tuttarna under näsan hade det gått mycket bra, men jag gillar att ha en liten blogg, med mina få läsare :) Det känns massa bra, med tänk ändå vad läskigt att folk läser ens blogg och man vet inte vem det är? de e läskigt. haha. En random människa man inte känner lixom. Men ja nog med det. Jag ska nog snart gå o städa mitt rum så det blir lite finare än vad det är, just nu har jag kläder över allt. bild kommer :) sen ska ni se hur de ser ut när ja har städat :D

målade över mina underkläder på en bild haha lådan är i sönder






Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0