100 sidor kvar.

Så nu har man bara 100 sidor kvar i denna boken. Den är faktist rätt bra, denna bok. Handlar om två jude flickor som har flyttat till varsin fosterfamilj i Sverige. Den e bra faktist, brukar inte gilla att läsa böcker som inte handlar om vampyrer. haha.. Efter jag läst klart boken som e kanske klar om en timme får man ju hoppas. Jag är rätt seg på att läsa böcker, men ja kan läsa men ja stannar alltid upp några sekunder mellan varje sida, haha.. Men iaf. Nu ska ja forsätta läsa efter ja kollar lite bloggar =) köss

Kommentarer
Postat av: Elin

ja sånna filmer är så bra! jag såg new moon för någon vecka sen, och nu längtar jag så jag håller på dör tills den tredje filmen kommer ut! :)

2010-01-09 @ 18:21:00
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0