dagen!

skola idag, hade även mina nya stövlar :) när jag kom ti skolan hörde man alex- Shit va långt du blev. SÅ KOLLADE ALLA KILLAR! typ 15 st. Så skämmigt, hahaha dom e ju skit höga, skorna! ja dog! skämmimgt. HAHAH.. slutet av skolan hade vi indval de var då de började snöa riktigt mycket! hemskt, vill inte ha denna jävla snö mer! ååhh.. Men de har ju inte slutat snöa iheller, sen typ 2 till nu o kl e 11, de e sjukt att de snöar så mkt, och på nyheterna har dom varnat att folk ska stanna inne, o att bussarna e inställda i min del av skåne (Hbg) palla. Jag kanske inte kommer ti praktiken i morgon, de e ju sjukt som fan:( ååh. hahaha ja vill ju palla stanna hemma. Men får se hur de blir i morgon ju om man kan gå eller inte! hah. Idag har jag, Jim och Felicia varit ute i snön i denna storm, de finns en tunnel på den lekplats här på Dalhem som vi fyllde med snö, åratal innan de smälter bort. hahahaha.. Ska se om det finns en liknade tunnel på foto någonstans:P fuck ja hitta inte:P hha men iaf, nu ska ja se på filmen som e på tv tre :) Kysshejs<3

Kommentarer
Postat av: Charlotte

vad hade du för kläder till dom? haha måste varit cp svårt att gå till och från bussen också i vädret ju!

2010-02-03 @ 00:27:10
URL: http://challebaby.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0