Wake me up when september ends! nej fan gör inte det vill ej missa min födelsedag!

Tjeena!
Idag har jag varit bra! :D har städat toaletten! ett måste. hahaha.. Men jag tycker ja e bra :) Ska strax in i duschen. Jag kan göra vad jag vill med mitt hår:P haha. Shit vad jag har ont i min hals. Helt sinnes asså! jag har ju inte frösit när jag varit ute igår. Men lite kyligt var det. Men ja ja.
Ska träffa Johanna idag också :) nais! :D Ska möta henne på hennes jobb halv fyra :) Brukar alltid vara där då :) haha.. Älskar kocken och servitören haha. så roliga :P Papi! :D
men nu ska ja dra mig inåt en skönt dusch ;D kiss my babies!

Kommentarer
Postat av: sara

svar; okej! :)

2010-08-30 @ 17:16:08
URL: http://picturesss.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0