inte min piercing längre:(

hej!
Jag har ju piercat mitt öra, eller ja.. Men jag har tagit ut den. För det såg fan inte normalt ut, ett öra ska inte se ut som mitt gjort. Hell no! Och ont som in i helvete gjorde det också.. Jag tog smärtstillande för att det skulle sluta göra ont. Men den jävla skiten fungerade inte, jo typ två min. Inte mer. Kunde inte sova en blund på hela natten. Så jag fick nog kl fem i morse så jag gick in på dasset och tog av mig den. Men de var inte särskilt lätt att ta av den jävla piercingen. Örat svullet som jag vet inte vad, tight satt piercingen runt örat. Det tog ca en halvtimme att ta av den. Kalla inte mig jävla mes, för du vet inte, du vet inte den jävla smärtan:( När jag försökte snurra på kulan så kändes det som om någon höll en tändare i hålet i örat. Fyffaan! Böla gjorde jag också för jag ville ha min mamma.


vänster öra, normalt                                               höger öra icke normalt

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0