Ingen rubrik

Tjah! :D
Idag var man på möte igen! knas. Hellre de än nada lixom. Efter jag varit där drog man till Papi för där jobbar min kära vän Johanna jag skulle lämna tillbaka hennes money som hon gav mig. Hon slutade efter två h så jag åkte hem o åt sedan bar det av till henne igen!

I stan e de såna matstånd typ från olika länder de finns ostar,mat,desserter och sådant.. Även smycken och klockor som man köper av Khaly. Han e så rolig. Ska dit i morgon igen och snacka med honom. haha Han älskade Johannas smile och vill kidnappa henne till England. De e där han bor. Men han e afrikan igentligen. Men han bor där. Men ja! vi hade kul  med honom ett tag och skrattade åt honom. Han kunde gissa att vi lyssnade på metal. haa och vi klär oss inte som om vi gör det. Men trevligt att han kunde gissa det :) hah.. Men nu ska jag nog se på en film så kysshejs

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0