HIM - DONT FEAR THE REAPER

Tjalong! :D
nu sitter man i sitt rum och skriver på sitt nya tagentbord och lyssnar på HIM med sina nya högtalare! Det kallar jag nais! :D Dom e riktigt gryma:D Har haft ett par innan som var sprängda så det lät dock inte så fint som dessa gör :) Jag visade min pappa denna

J - Kolla vad jag köpt. Tagentbord och Högtalare
P - Jag känner inte igen högtalarna men dom e fina.
J - sätter på en låt
P - Jag gillar inte högtalarna mer!

haha min pappa e grym:D jag gillar inte högtalarna mer också! hahaha
skadat :D De va pga att jag satt igång musik han inte gillade:p Men nu ska jag dra för jag ska läsa klart tidningen jag köpte i affären! :D Puss


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0