en gång i tiden hade man blondt långt hår!

Hejhej :D
Idag kommer det bli PAAAAARDEEYY! :D  hahaa. Typ alla på gården ska ha kräftskiva så nais det kommer bli:D Riktigt roliga människor. Ska bli gott med räkor:D åhå jag älskar det:D riktigt bra:D hahah det blir fint :D
Vet dock inte vad jag ska ha på mig.. om ja ska ha ett randigt linne och strumpebyxor eller om jag ska ha jeans, svart linne eller den spets långarmade tröjan som jag köpte för någon dag sen... Lite beslutsångest. Men jag har ca 5 och en halv timme på mig att bestämma mig. Men outfiten kommer upp sen :) fin fint:D haha
men nu ska jag typ fixa med spotify med mina låtar sätta in nya låtar mm :D puss!<3


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0