three litte birds - bob marley

Idag är de ingen skola för min del, ja har skit ont i mitt knä! faaan kan de inte bli bra eller?
jag får inte vara i köket i skolan men de skiter jag i, ja ska dit även om det gör skit ont!
JAAA1
haha Ja ska jobba med Berlina i köket:D kul vi alltid har de=)
och jaa ska dit:D ja skiter i va doktorn säger:P hahah
ja ska vara hemma o vila det, men de e ju inte kul:P
och ja, ja har ju ändå haft kul i dag för att Felicia har också varit hemma:D så då har man ju haft någon att snacka med:D de e ju bra =)
men ja ska typ laga mat snart här hemma:D
Typ spagetti och biff:P hahha
gott:D aaah jaa!!!

Mamma ska åka o köpa vägg färg idag till mitt rum =) de kommer bli snyggt:D ska ha två svarta vägga och två lila:P hittar ja inte lila ska ja ha röda:D de e fett najs:D haha

de kommer ju komma bilder på  rummet när de  e klart:D kommer ha städat det också
hahahaha
För ja bara till min mamma - när ja trivs med mitt rum, färgen o allt kommer de alltid vara fint.
hmmmm undra hur de kommer gå???  ente ens ja själv går på det!


jajjaaa:D nu ska ja typ nt skriva mer:D kysshejs<3

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0