Ont i RYGGEN! ORKAR INTE

Cha Cha =)

Idag har man varit i skolan och vid lunch fick ja sepe ont i ryggen, o de e ente kul jag vet om det!
tack )=
Har fortfarande sepe ont, o ja vill de ska gå bort men de kommer de nog inte att göra på ett tag!
När vi slutade mötte Felicia och David upp mig vid bussen, sen typ tog Felicia sån tigerbalsam på min rygg
men de FUNKAR JU FÖR FAN INTEE! vad e problemet?
åhh, jobbigt att ska vara! Jag e fan sur för de inte fungerar! ååhh

Jacke skynda ditt as litta va:D hon ska komma hit o de e najs=)
Sen vid sex ska ja o Felicia till Debbie hon ska pierca Felicia i läppen:D
ja vill också pierca mig igen men ja vet inte vart:P haha
navlen men neej isf måste ja gå ner 15 kilo
men när ja gått ner lite ska ja göra hips





Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0