kallt men nu varmt:D

CHA CHA!

ja har väldigt tråkigt!
typ nyss va mina händer svin kalla. men ja har skrivit på datan så nu e dom värma igen:D
och jaa! haha
nu e mina fötter kalla men dom kan man ju inte värma upp genom att skriva på datan.
de hade ju bara sett roligt ut tkr ju jag!

och kristoffer är jätte rolig:P hahah sepe barn:D men ja
haha

skola i morgon;D skoooj =) me like skolan förutom nk läraren HARREGUUUD
Hon e KATASTROFAL ASSÅ! dont kidding
hon har mega lökar under armarna:O asså skojar nt, de e äckligt
och hon har för små typ blusar! och hon snackar som om hon vore rädd för oss:O harre
hemskt:O orkar nt mer
HAHAHAAH
sitter å skrattar för mig själv, haha
sepe:D
men ja ska ha henne i morgon två lektioner sen ska man till fredriksdal saks skit o göra nått
med henne:P typ gå en runda
men hon e ju nog söt:O ajde

ajja:D nu ska ja nt skriva här mer för nu e mina händer varma igen =)
kysshaj<3

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0