Jag är fan kär i Dead by april! :o

I fredags va det Dead by apirl som gällde!
dom e skit nääjz =)
När kl var halv 6 så gick man till affären We love music, så va dom där inne o sjöng =)
sen skulle dom signera:D och ja köpte deras skiva:D så dom signerade den till mig =) skit najs:D
Jimmie va den som börja:D han bara --oooh ja signerade en skiva:D
haha så söt:D
o ja va helt nervös så Marcus ( i bandet ) bara - hur e läget?
ja höll på att dö:D ja bara - de e bra, =)
hahaha
vaddå snygg?
hah
Jimmie dåå!!!
sen typ efter vi var där så gick ja, felicia och Charlotte till böga o tog nån cider
sen gick vi till The tivoli för vi skulle ju se dom en gång till =)
Först spelade Adept:D dom va skit bra.
så när DBA spelade så tog Jimmie tag i min hand och kollade på mig. han gjorde det två gånger:D
dog nästan gjorde ja :O de va sjukt
han e sjukt snygg:) harreguuuud! :D
så bra dom e sjukt:D

Jimmie



Marcus



Johan



Alexander



Pontus




Kommentarer
Postat av: coffe/halmstad

jennie....jag tkr synd om dig....själv "råkade" jag vandra in backstage hos dba och hänga med dom....och såg adept och hängde med dom gratis backstage ;)

2009-09-28 @ 03:32:11

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0