The day!

Idag vaknade man typ 12 över att mamma gick hemifrån, och ja hade panik när hon hade gått, för att mitt läpsyl va slut och ja behövde ett nytt. Men pappa hade ett i sin låda:D gott:D
och den åkte ja till väla med Jacke:D och träffa även Laura där också:D eller ja det va bestämt:D
och jacke köpte två tröjor på gina och Laura köpte ett puder:D och jag köpte inget, för ja har inga pengar
studiebidrag? vart tog du vägen på två dagar?
inte vettefan jag:O
ajja:d
typ när vi hade varit på väla så kom jag hem till mig och Renee målade om mitt heartagram ja har på väggen:D eller ja fixa den:P
men den e ente klar än, så de kommer upp en bild på den sen:D fedt:D
ajja:D
ska snart ut o möta jacke för vi ska träffa Björn o Tom:D gott:D
och sen ska vi till pistashia den nya affären i stan, ja de e bara jag o jacke som vet om det,. hahaha
dom får reda på det sen:d mys
men ja:d
hahaha
nu ska ja dra
kyss

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0