staden, skopunkten & Maxi

Åkte ner till staden och mötte upp Johanna..
vi gick till banken för hon skulle sätta in pengar på sitt kort..  När vi hade gjort det gick vi till knutpunkten jag skulle ta ut pengar och köpa pengar till min mobil.
köpa pengar det låter sepe.. men de bara så jag är:D
haha
sepe då...
påvägen till Gina tricot mötte men upp Jeta, emelie, alexandra, fatme, emma och en annan tjej som ja inte visste vem det var.. väl inne på gina så skulle Johanna kolla efter en kavaj men den hon lookade på satt inte fint enligt henne men hon e ju som hon e...
jag, Johanna och Jeta åkte bussen till skopunkten, det fanns inte ens några fina skor, det fanns bara massa fjortis skor (ugs) hahah
hemskt som fan.......
hatar dom ledt mkt..
Johanna skulle köpa stövlar men de hittade hon inga som hon gillade.. jag hittade inte heller sneakers fanns bara URK LIXOM
ska köpa nästa månad...
Maxi - Gick direkt till hårfärgen och tog den jag skulle ha (röd) sen gick vi o kollade stövlar där men de fanns inte. hahah maxi skor.. VAD GÖR?!?! hahaha
men sen gick vi o kollade på skjortor eller ja Johanna hon e ju förälskad i dom.. hon köpte en den var fet.. köpte också godis:D gott
handlat o allt var klart., Kom man ut så gick Charlotte, hennes mamma o syster framför mig.. :D
gick in på maxi igen fast jag och Charlotte väntade.
sen åkte vi fyra hem till Charlotte =) och nu ligger jag i hennes säng och skriver:D kysshejs<33

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0