skor!

I morgon ska man köpa skor, i think.. Behöver nya skor. gympa skor. nt sånna fula.  typ sneakers eller nått.
Mina STINKER rent ut sagt:S hahahahaha men bara för dom blev dygn blöta och sen stod dom o torka i ett rum mend e e snyggt. HAHA
Men ja:D hoppas ja vaknar i tid i morgon så ja e vaken när Berlina ringer mig
ha:D
hon ska också ha nya skor. tror hon o johanna ska köpa stövlar men de ska icket jag :P haha
jag ska mina sneakers/skejtskor
haha
men ja:D
de blir najs:D
denna gången blir det inte maxi skor:P hahahahah utan SKOPUNKTEN haha.
Men de e ju sån köp tre få de billigaste på köpet:D
så de e ju skit bra:D hahah
ja;D
men nu ska jag inte skriva mer här för jag vill inte, eller jo jag kanske vill men ja har inget vettigt att skriva, kysshejs<33

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0