nyvaken Jennie som ska snart städa

Chacha!

Har nyss vaknat ut min skönhetsömn! haha
ska snart städa rummet, måste de ser ut som skit..
Gör jag inte det idag dampar mamma på mig och de kan ja fan lova!
hon e katastrof med det, de måste vara städat... panik annars.
Men ja:D
mitt rum blir fan stökigt efter ja städat det igentligen ingen idé att städa....
Jag lovar, de e nt bra att vara mig när man ska städa. Undra då hur min lägenhet/hus kommer se ut
när jag flyttar hemmifrån...
hahahaha. Det kommer ju vara katastrof de kan jag lova. hemskt.
Då får man bo med någon som älskar att städa :D haah

Men nu ska jag ta på mig lite bättre kläder, som en bh... ahahah
och sen ska jag börja städa rummet ;)
seeeyyaaa<333

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0