Målarn

Vaknade vid typ halv 12 att målarna var här! och jaa! ja öppnade inte för min mamma sa att ja inte skulle öppna dörren. haha
dom målade igår varför ska dom då måla idag igen? de e det jag inte fattar mig på!
och dom sa inget igår att dom skulle måla idag igen!

dom ringde typ på fyra fem gånger och ja öppnade inte dörren!
sen så kom felicia hon hoppade in genom mitt fönster!
bara för dom nt skulle följa med henne igenom dörren
haha
och sen typ va vi instängda dom höll på o ringa o va i trappen så hon missade en lektin PGA dooom!!! idioter
och nu råkade jag öppna dörren:O omg
palla. ååhhh
han såg att toa lampan va tänd, och de va  den ju inte innan. o man hör min musik.

Hoppas han inte ska in iaf. hoppas han bara ska måla där utanför:P hahah
ååhh:P
mamma kommer dampa om hon får reda på det!
äeh
men skit i det:d
nu väntar ja bara på att felicia ska sluta skolan så ja ska hjälpa henne o plugga på hennes prov hon har till i morgon, sen ska vi till Noah:D yää<3

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0