early mornin

Ska upp tidigt idag.
Charlotte ska vara på sin fotbolls sak kl10 så typ 20 min innan det blir man utkastad..
hemskt med tidiga morgnar!
Man vill nt ens veta vad kl är när det e tidigt. GÅ O LÄGG DIG!
tkr man ju såå....

ajja, ska färga håret när man kommer hem =) så då e man klar till 11 sen 12 ska ja fråga mamma om ja kan följa med henne o reneé och handla:D
haha
hoppas dom går till en klädes affär för jag vill ha en t-shirt =).... eller nått....
Reneé ska också hjälpa mig med hearta gramet i morgon:D då kommer de nog komma upp en bild för ja e så jävla grym! typ.. eller nått...
sen så kommer mitt rum va asnajs:D
ska alltid städa det för de tkr mor.
men iaf:D jag ska inte skriva mer. så synes

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Själv tycker jag det är skönt att inte gå upp för sent.

2009-10-31 @ 12:37:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0