christopher säger ja ska skriva om hans hår!

Christophers hår, MAGISKT. Fluffigt and i like =) Det e massa krylligt, men jag vill också ha.
Påminner om "Magnus Ugglas hår" hahaha
Men hans hår e MYCKET finare, christophers då! =)
Han ska skicka en bild på det så får ni se underverket =)
asså de e najs, när ja såg honom första gången ville ja ha de. Fatta så coolt, ändå. de e vågligt att gå runt med stor frilla sån afro typ:P haha asså ändå! HAN e MODIG!  =) jag tkr de iaf. Inte många som har sånt hår. de e magiskt som jag skrev innan =).. Hade ja har lockilocki som han hade ja haft små bollar på huvudet! två bollar hahaha. så man liknade mikey mouse eller nått =) fedt najs:D
Men hans hår e bra:D ooohh vad jag tjatar om hans hår, men de det e ju det detta inlägget går ut på. Fluffigt hår.... christophers hår... Så e de ju bara då ju! eller?
ja de e det  =)
Barn ni som har kryll hår, visa UPP DET. Platta inte de och shit...
Jag fick en bild på honom, man ser hans ansikte:D han e snygg =) ohja:D
han älskar sitt utseende och de e mkt bra:D
han e gulleplutten =) awh
ja bara - säkert? kan ja lägga ut den på min blogg. alla kan se dig.
på ett ungefär meningen då. hahaha
Ska se hans svar alldeles strax =) hahah
tror jag om han inte forstätter sega. men nu du kärring nu skrev han:D
han bara - ja? och?
sicken kaxi en:P hahaha
men n kommer bilden på han gudumliga hår, o snygga utseende =)




Det e mysigt att ta på det. Vill ni känna får ni betala! =)


Kommentarer
Postat av: Christopher

Jag är sjukt snygg och stygg :D

2009-10-30 @ 00:44:18

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0