Våfflor eller rättare sagt Pannkakor

CHAAA!!
som de låte eller mer med pipigare AA ! ahha

Jag och Felicia åkte till maxi för att köpa grädde,sylt och mjölk! vi skulle göra Våfflor fast de fungerade klar inte, i vår sån våffeljärn......
Vi testa den, sen en sån man gör varma mackor i, sen lånade vi ett våffeljärn av grannen. Men fungerade det? nej, det blev ingen, smete delade på sig, asså ena halvan var uppe på järnet där uppe o den andra där nere. Du fattar nog inte men om de har hänt dig, så förstår du!

Men jag vet också varför det inte fungerade! Hade fucking glömt Äggen! MM SKIT BRA, hällde i dom i smeten och sen blev det pannkakor! hahah
mm:P men dom blev bra ändå!
Men nu måste jag faktist kila pga jag har ett stoooort arbete inom psykologi jag måste skriva klart till tisdag och jag har inte börjar ännu, så man känner sig pepp. Man skulle typ ha börjat förra veckan, men de e skit bra Jennie, verkligen! hahah
AJJJAA! nu måste jag kila till böckerna, så hörs vi i morgon när jag har slutat praktiken vid 17:00. men jag kommer ju skriva senare, men de e blir nog 2  - 3 inlägg då, mkt intressant att veta nu.. Nej! haha
men tjaarå<333

Kommentarer
Postat av: sandra

ååh vad hungrig jag blev

2009-11-26 @ 09:03:20
URL: http://sandrakess.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0