Vaddå gitarr hero?

Jag köpte ju Gitarr hero idag! typ vid två var jag hemma igen har spelat från dess till nu! de e ju fan sjukt.  kl e ni 23 när jag slutade spela:S och ja:s
ja började på Easy och nu e jag på Medium =) det e ju fan skit GÖTT! 
jag tycker det =) vill bli så bra att jag börjar spela på expert också, men de kommer nog att ta tid:D
ska spela ut Jimmie i morgon, ska tvinga honom att spela.. haha
skit bra:d och ja vinner =) JAAA JENNIE ska ni då säga:D
men jaa! nu skriker tv.... playstation.. gitarren... eeeeefte.....eeerrr.... mii....ggg
haha saaktta skriker den.. Jee...nnn....i.iii....eeee .....kkk....oo...mm.mmm nuuu..dåååå...ååå!!
HAHA
nej men typ så gör den, vet du om:D jaa<333

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0