tycker vi de e bra dag:D

Har ju firat Felicia och Jim idag :) nu har de ringarna  på fingret:D
fin fint :) ringarna e så fina:D
Satt ute med vardags rummet med min mamma, jims mamma o pappa.
Jims mamma och min är kompisar sen innan och genom jobbet.

Folket som var här var Andreas,matte,manh, rolle, jag, felicia och Jim då.
drack champange men det var inte gott. harregud nej hahhaha. hemskt. ja bara - urk vem vill ha?
matte bara -  jag vill jag vill
hahaha
men Rolle fick det för han hade inget glas:P

Men när vi hade varit i vardagsrummet ett tag kom jag på att ja behöve socker. Så jag och Felicia åkte bussen dit och handlade :D gotte:D fan:D ohja:D Så kan de gå när inte haspen e på! :D
Men när vi kom hem så forsatte vi o sitta i vardags rummet med de gamla men sen orkade jag inte mer så jag gick in hit och började msna:D

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv: haha ta det du!:)

2009-11-20 @ 23:07:06
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg<3

2009-11-21 @ 01:07:15
URL: http://hildavsfanny.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0