trött nja inte än

Hej sööta barn... Eller nått?

kl e nu halv ett på natten och jag känner mig inte trött än. Eller kanske lite, nja inte än.
Men de kommer ju senare, vilket jag vet att de kommer. Jag vill ju också läsa klart boken "breaking down"
har den på svenska så det e fedt najs:D men ja jag såg ju tvåan idag, Men nu ska vi inte tala om den för det har jag redan gjort..
I morgon ska man träffa Veronika vid 2 typ=) skoj skoj:D jag e ju ledig så kan sova till ett typ. Så de e skit najs. Men vad ska man göra?
det finns ju inte så mkt man kan göra nu när de e så kallt ute lixom. Men de kommer man på någon gång under dagen. innan man ses kanske.
Men jag vet inte vad jag ska skriva om, för de e ju ändå rätt sent och jag orkar inte tänka så himla mycket heller. funderar faktist att göra om min header...
Ska göra det, men vet inte om jag laddar upp den idag. Det beror ju också på om den blir fin eller inte! Men nu ska jag börja på den så hörs vi senare eller i morgon. Ha de gött tills dess :) kysshejs<3

Kommentarer
Postat av: emma

haha härligt! antar att den var bra då ;) vad ska du hitta på imorgon? skolan?


här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0