tråkigt

Jag har tråkigt som fan och jag har också ont i min rygg.
Lite kissig nödigt med. AJAJ inte kul.  Men nog smart jag e FAN
Jag gick in på toaletten sen glömde jag vad jag skulle göra så gick jag tillbaka hit och satte mig.
men nu kom jag på att jag e kissi igen men nu bara för det orkar jag inte gå till toaletten!
Mega bra tänkt Jennie! smart!
Men ja e man som jag så går allt åt pipsvängen!
Men ja..

hahahahahah drömde att jag köpte ugs och skrev här.

så här då!
" nu har jag köpt mina ugs! e jag fjortis?"
HAHAHA
men ofta. man kommer ihåg det också, men ja de gjorde jag tydligen.. ja kollade min blogg för att se om det stod här när jag hade vaknat men de hade jag inte gjort, hahaha
men ofta. men nu ska jag inte skriva mer för jag vet inte vad jag ska skriva om bara för jag har tömt min hjärna de e lix natt och ja en hel dag har gååtttt
men kysshejs<3

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0