tråkig lördag!

Var ju hos mammas kompis, hon hade en fest. Men det kan man inte kalla det. haha
Men vi kom dit så åt vi mat och va där ett tag. Sen gick jag och Andreas till maxi för att handla lite saker=)
sen när vi kom tillbaka blev det paj och glass, sen gick jag, Felicia,Jim och Andreas hem och kollade på film.  Fjorton suger blev det, jag har sett den tusen gånger. Men de andra ville jag skulle ladda ner den så det blev så. Efter filmen gick jag och la mig, för hade ju inget annat att göra. Så tråkig dag...


Men idag halv fyra ska man vara hemma hos min broder han bjuder på mat och så:D najse:D
Hoppas Debbie också är där :D hon e så snäll :)

Emanuel (brorson) säger. hej Enniiii:D
till mig då, hha. Jennie ska han säga men de går inte än så det får bli Ennii:D
haha

Men nu funderar jag på att gå in och duscha ut all hårspray som jag har i håret haha. Kysshejs<3


Jag innan von benzo spelade på Helsingborgs festivalen :D i somras:D

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag? / fröken bitterfitta


här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0