slitna toppar och mer:P

Hejhej!
Jag ska snart klippa mig:) behöver det mina toppar e så slitna de e sjukt.. Får utväxt men håret blir inte längre, de e sjukt asså! Bild kommer sen på hur jag ska ha de, page. kanske inte så kort men som jag hade det innan, ungefär i januari hade jag det som jag ska klippa det nu. Min granne jobbar i en hår salong i stan så ska klippa mig där:) skit bra:D haah.. Men det kommer bli najs:DDD


Sen idag har jag också varit i stan med Charlotte och Veronika:D vi kollade efter en present som veronika ska köpa till en kompis som fyller 20 år snart. Donken blev det också men det var bara för att jag ville köpa en milkshake..

JAAA skolakata logen kom också  idag, fedt najs:D Men jag blev katastof som vanligt, blir aldrig bra på bild som jag själv inte tar, konstigt. Men ja, de e synd hela helsingborg får se den bilden och den e skämmig. hemskt. Ser inte ut så ju nu iaf, hade blondt hår och UTVÄXT, jag trodde ju inte att katalogen skulle bli med färg så man ser ju hela alltet. Hemskt säger jag bara......
Men ja låt gå!
Ska snart till köket och hämta mina marsglass:D goott Kyss<3

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0