Skridsko!

Imorgon blir det skridsko med Felicia och Sebastian:D
Kommer bli kul kul, det va skit längesen man åkte det.
Felicia och jag fick sånt spel idag!
vi vill också börja på ishockey! de e skit kul ju:D ja vill börja som fan asså, tänk om vi blir sånna elit! hahaha
sånna rika oohh fyfan va najs det hade varit:D ishockey ändå tjejer det e liksom mäktigt. inte många tjejer som gör det, Jag vill bli så bra så jag börjar spela med killar:P hahahaha
ofta men de kan hända. Det är ett mysterium!
faktist.. hhah
men ja:D
i morgon kommer det bli mega kul:D jag har verkligen velat åka länge, typ drygt ett år sen sist fan!
men jag e säker ja kommer trilla minst en gång. Så de det bara. Jag e jag och det e = klumpeeeduns:P
hahahaha äeeh klumpeduns! ja e ju sjuk:D men jaa:D
i morgon najs bli nu typ?
ååhhh upp tidigt men iaf:D
hare najs:D




Typ bästa skriskon de e ju kill:D hahah

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0