sjuk idag:/

Idag vaknade man upp tidigt på  morgonen, ja jag tycker kvart i åtta är tidigt! haha
Kände att jag hade jätteont i halsen och kunde knappt prata:/ för de gjorde ont då.
Sen gick jag in och kolla tempen, sån i munnen.. Hade 38 graders feber och de ska man ju inte ha för det är ju 37.
Men ja en grad kanske inte är så mycket..

btw har också ont i mitt knä, trillade på det i onsdags jag halkade nere i omklädningsrummet på praktiken, det var inte kul för och det gjorde ont som fan.. Men nu har jag typ ett blåmärke och det gör ont att typ sitta på knäet och sånt. Sällan jag slår mig och speciellt på knäet.. hahah..
Men ja, jag har bara legat hemma hela dagen somnade också framför tv:n typ från nio till halv ett tror jag kl var.
Men nu ska jag fortsätta att kolla på tv. Krya på mig :D kysshejs

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0