Praktik =)

Idag var det väldigt stressigt på morgonen, jag åkte först till skolan för att hämta apu papperna. Men när jag kom till skolan så hade jag inte papperna där, DOM VA BORTA:s Jag vet att jag hade tagit med dom till skåpet.
Men dom var ju inte där så jag gick till lärarrummet för att se om Manfred va där men det var han inte såklart.
Men hemskt, hhahah
Men sen åkte jag till dunkerskulturhus där jag skulle praktisera. '
Benny öppnade dörren till mig, så visade han var omklädnings rummet var. Så sa han hej till någon som va i ett annat rum, så kollade jag.. Jag känner henne, det va becky.. Shit så chokad jag blev. HAHA. Visste ju inte att hon jobbade där. Fett najs:D

Jobbade också med henne hela dagen, hade kul:D det va en mkt söt pojke som jobba där också:D haha

men nu orkar jag inte skriva mer . kysshejs

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0