PLUGG PLUGG & ÅTER PLUGG

Pluggar för fullt, har delprov i varm o kallkök på fredag och jag började plugga förra veckan så ja e duktig:D haha
men jag måste klara det, komer vara nervös som fan för jag klarar inte sitta o skriva prov haha. nt när de gäller typ ALLT! måste ju ha minst G i ämnet iaf. Hoppas det:D
de e rätt mkt som vi ska göra, har bild:d
hahah
Men de hemska är om vi inte klarar det nu så får man inte göra fackprovet i maj.. Men jag kommer dit, tror jag iaf. Jag måste ha rätt inställning, JAG KOMMER I MAJ. Jag ska klara det, jag  ska jag ska.... denna gången tror jag på mig själv och det e typ första gången jag gör det, detta är något jag vill göra i framtiden så jag måste klara det...
mitt liv hänger på detta provet. Faktist så är det så pga om jag nt klarar det, kommer det vara mycket svårare att hitta ett jobb inom kök när jag slutat skolan. Så måste ha g, hoppas på högre :D och jag vill och jag ska, så de händer :D<3<33<3<3333


finns mer papper!

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0