Nu har jag varit en duktig flicka:D

Jimmie (bror) hämtade mig idag vid zoegas så åkte vi till barnenshus.
en leksakaffär för er som inte vet.
köpte lite saker till Emanuel (brorsunge)
sen åkte vi hem till mig och åt mat och ja o Felicia lekte lite med manne:D de va skoj:D han e så söt. älskar honom!!
och sen när Jimmie och manne drog så städade jag toaletten, e tvungen att göra det varje måndag. ÄCKLIG e det som fan!! ska be familjen sluta gå på den toaletten hahaha men ofta dom hade det bara för jag säger det. Icke sa nicke det kommer dom inte göra. hahah
Sen städade jag mitt rum och nu väntar jag på att Felicia ska vara klar med dammsugaren så jag kan börja dammsuga! och ja vill duscha för det säger mina armhållo -.- nej men typ
hahahahaha
men ja i neeed a shower! och nu typ ska jag snart dra!
ska raka mina ben:d hahahah dom ska bl lena :D sen ska jag spelar gh med felicia:DDDD gott:D
Men nu kom dammsugaren!! :D

Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0