Not a single word about this

idag var man ju hemma hos broder :)
Han sa förra veckan att han skulle bjuda på mat. Men vi fick betala vår egen mat. HAHA
det blev pizza:D Fast jag åt en kebebrulle :) gotte:D

Emanuel e så söt:) putte:d han bara - ppiizza :)
så söt:D

Trevligt var det att komma dit och hälsa på. Mamma,Pappa och Felicia hade inte varit i Jimmies nya lägenhet. Men det hade jag redan :) Fast de e mysigt där:) Bättre än de gamla iaf. hahaha

Vi ville åka till julskyltningen som är i Råå men det blev inte av för Jimmie orkade inte, sen var det för kallt. Så det sket vi i.
Men jag ville ju ha en klubba där ifrån och Emanuel tjata efter tomten. haha
Men jimmie sa nej, rumpa....

Vi åkte hem. Startade upp datorn för jag,Felicia,Jim och Andreas skulle på inglorius bastards.
Fast det slutade med att jag såg den själv. Dom tyckte inte den verkade vara bra men jag gillade den faktist. Men den va ju inte så jätte bra att jag vill se den igen, men den fungerade att se. Men det var nog bara för att Brad Pitt är med i den, älskar honom lixom. Men ja, han har gjort bättre filmer fosure.
Han har gjort ca 35 filmer det är ju ändå rätt många, men ja det skulle finnas en etta och en 35:a från bra och dåliga av dom han har gjort så tycker jag den ligger på typ 23. För han andra filmer som man sett var mycket mycket bättre än denna.
Men nog snackat om denna filmen, så funderar jag på att se 2012 igen. Idag. Men jag vet inte. För jag såg ju den på bio för en vecka sen. men jag tror jag väntar på att se den för den e också rätt lång. typ 2 h. Men den filmen e fan bäst.. Jag tror inte på att de kommer hända med världen. Vad tror du?



Denna bild e på det viktigaste peroner i filmen som medverkades mest:D


Kommentarer

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0