Heelt Random:D

hej! igen, typ
jag har nyss sett klart Eragon och den var faktist bra!
Typ det e sån smak på filmer jag gillar, lite äventyrligt o mkt uppbyggda saker, ja lite ovärklig kan man ju säga.
Men jag gillar andra också så klart, typ gammaldags filmer. (med färg)
men typ sån från 1800 början av 1900 talet, deras klänningar e så feta! de e sjukt asså! :D
Men nu snart ska jag typ kolla på en film med Paris Hilton! Hon e inte min favorit, men kul att se om hon gör bort sig.. Skit kul när hon dör i "house of wax" =) Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men jag vill skriva mer. För mina händer behöver det hahah...
Men jag kommer snart på något random.

aahh! Har tre grejer jag måste göra klar till början av December. Svenskan måste jag läsa en bok och sen skriva en reception om den. Fattig bok vill inte läsa den men e eju tvungen. Vi fick inte välja en radom bok så valde läraren ut några böcker som man skulle välja en från. ååhh. min heter "djur" hahah Men ja de får gå. Hatar att läsa ointressanta böcker sånna man ente faller för när man läser baksidan. haha. Måste göra en bra reception, har en IG varning i det ämnet, dunno why. men iaf...
Sen e det ett arbete i psykogi som jag måste göra klart men de har jag redan börjat med det ska vara klar på tisdag, hemskt..  Men de kommer snart vara klart. har lixom tre uppgifter kvar. Stävar inte efter mer än G. iaf inte i det ämnet..  men de går bra:D
sen har vi samhälle, har inte börjat med det och det ska vara klar den 8 december. men det e inte så mkt man ska göra men jag vet en sak säkert. Jag vet inte ens vad det handlar om för att jag har inte läst det. hahah
men jag hittar inte det pappret man ska läsa frågorna ifrån, så det måste jag fråga Carolina om på måndag för då har vi henne i den lektionen tror jag. eller så är det på tisdag som jag inte har en aning om haha.
men nu tror jag att jag säger Adjö :)
kyss på er söta människor:D<3

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attityd

vilken söt blogg du har :)

ta hand om dig, puss!

2009-11-30 @ 00:24:28
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: malin

sv: härligt! jo det är bara bra med mej!

vad har du för dej då? :-)



2009-11-30 @ 21:23:33
URL: http://ausen.blogg.se/

här kan du kommentera:D

Namn:
forever my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0